1

POĎAKOVANIE spokojnej pacientky Oddelenia urgentného príjmu

„Píšem za môjho synovca, s ktorým sme včera strávili nejaký čas na urgentnom príjme. Popoludní ho pohrýzol cudzí pes. Po príchode na „urgent“ sme síce chvíľu čakali na recepcií (aj keď nám z tváre liala krv), na chirurgii práve niekoho zašívali. Zobrali nás dnu. Prístup veľmi príjemný. Pán doktor nás odkázal na ORL ambulanciu, pretože synovec mal prehryznutú prepážku v nose.

Ani chvíľku sme nečakali. Milá pani sestrička nás zavolala dovnútra. Po prvotných informáciách, potrebných pre ošetrenie, sme sa pri čakaní na pána doktora rozprávali ako obyčajní ľudia. Veľmi sa mi páčil jej ľudský prístup, milé a podporné slová. S tým sa v dnešnej dobe človek málokde stretne. Veľmi si to vážim. Pretože v tejto pre mňa náročnej situácií mi jej slová pôsobili ako balzam na dušu.
Milá pani Mikušincová, ĎAKUJEM za Váš ľudský prístup k pacientovi, za podporu a vcítenie sa do našej situácie. Ďakujem za rady, ktoré ste nám dali. Ste výborná zdravotná pracovníčka. Veľmi si Vás vážim.
Prajem Vám a celému kolektívu ORL a chirurgie (v neposledom rade celému urgentnému príjmu), aby ste zostali takí akí ste. Veľa zdravia a radosti pri práci!“

Zo srdca ďakujeme!

Andrea a Tomáš
oddelenie: Urgentný príjem